2013. április 24., szerda

Award #1

Sziasztok! Még nem fejezet, de már a fele kész, és amint tudom, hozom, ígérem. Csak mostanság agyon hajtanak minket a vizsgákra való készüléssel, amit most kivételesen nem bánok, mert szeretném, ha jól sikerülnének. Ma kaptam egy ötöst az egyik tételre. Teljesítmény. Ma mondhatni "szabadnapom" volt, a 7. óra után (borzasztó, 3 matek egymás után) jöhettem haza, házit se kaptunk, tanulni sem kell. Yupp. Ennek örömére volt időm készülni a rajzversenyre...egész jó lett, haha. Ééés amiért most ide írok, az az, hogy megkapta a blog az első díját, Denselle-től, köszönöm szépen .<33 Akkor lássunk is neki.



Írj magadról 11 dolgot!

1. Imádok enni.
2. Lételemem a fotózás és a rajzolás.
3. Szeptemberben kezdem a középiskolát, nyelvi tagozaton.
4. Én vagyok a legalacsonyabb az osztályban.
5. Van egy francia barátnőm, egy angol és ciprusi rokonom és pár holland ismerősöm. International.
6. Lóimádó vagyok.
7. Hetedikén születtem, a hetes a szerencseszámom. Furcsa szokásaim kapcsolódnak még ehhez.
8. Június 15.-e egy nagyon-nagyon fontos nap lesz számomra, több szempontból is. 
9. 9 éve táncolok versenyszinten.
10. Elég színes a zenestílusom skálája.
11. Inkább csak magamnak írok. Ez az első olyan történetem, amit publikálok.

Válaszolj 11 kérdésre!
  1. Miről írsz szívesen?
Természetesen azokról a témákról, amik érdekelnek. De ha van egy megadott cím egy iskolai fogalmazáshoz, bármerre tudom kerekíteni a történetet. :)
2.Van valamilyen beceneved?
It's awkward, I don't like it. Not public! :D És egyébként is szeretnék anonim maradni. : )
3.Van valamilyen titkos vágyad?
Kövezzetek meg, de elég sok. És ezek közül csak pár fog teljesülni, a többi szürreális és tényleg csak álom. :)
4.Kedvenc filmed / sorozatod?
Kedvenc filmjeim közé tartozik a Villámtolvaj, a Titkok kulcsa és a kedvenc sorozatom a Vámpírnaplók, de csak Klaus miatt lol. :D
5.Van olyan személy, aki befolyásolni tud téged?
A szüleim, az angol-és a magyartanárom. : D Nem vagyok valami befolyásolható, de rájuk általában hallgatok.
6.Van kedvenc városod/ országod?
Ofkorsz. I'm British in my heart. :D Egyébként Kolozsvár és Marosvásárhely gyönyörű. <3
7.Mit csinálsz szívesen szabadidődben?( íráson, olvasáson kívül)
Fotózok, rajzolok, csupa sport ugye? Szeretek a kutyáimmal és a barátaimmal lenni. :)
8.Szoktál sportolni? Ha igen, mit?
R  u  f*ckin' kidding me?! :D Én meg a sport. Ha a rohanás a kutya után és a kötelező tesi óra annak számít, akkor igen. Egyébként mindennél jobban szeretnék lovagolni, csak nem engedhetjük meg.
9.Milyen zenei irányzatokat szeretsz?
Rainbow scale. Bármit meghallgatok, nem kötődök egyetlen előadóhoz sem, mert az kizárt, hogy minden száma jó legyen. Ez alól kivétel Ed Sheeran és a Muse haha. :D Ezen kívül directioner vagyok, mint látszik a blog témáján. 
10.Volt már olyan, hogy nem volt kedved az íráshoz?
Sokszor. Legtöbbször amikor kötelező és határidőre kell. Nem szeretem az elvárásokat.
11.  Ha lehetne egy kívánságod, mi lenne az?
Neee, I hate this question. Nem lenne. :) 


Írj 11 kérdést!

1. Mi inspirált az írásra?
2. Mennyire hallgatsz mások véleményére?
3. Melyik híresség bőrébe bújnál a legszívesebben?
4. Kik számodra a legfontosabbak?
5. Kedvenc könyvbeli karakter, és miért?
6. Kedvenc édesség? (gyatra kérdés)
7. Mit szeretsz magadban?
8.Kedvenc szín?(kill me please)
9. Mi a hobbid?
10. Mit szeretsz Magyarországban?
11. Kedvenc helyed, ahol kikapcsolódhatsz?

Holnap elküldöm, csak már este van, és I'm so tired. Jó éjt <3

Jazz, xx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése