2013. április 6., szombat

~Prologue

Sziasztok! Egy fanfiction-nel jelentkeznék, remélem sokan fogtok örülni neki, mivel 1D-s, és szeretném, ha minél több kommentet hagynátok majd a fejezetek alatt. Úgy értem nem a szokásos "Szupervolt, kövit!" sablonra gondolok, hanem kritikákra, véleményekre vagyok kíváncsi. A design-nak sem nevezhető dolgot még nem kell nézni, csak hirtelen kellett valami, és most nincs időm nekiülni egy jobb fejlécnek. Kicsit új stílusban fogom majd hozni a részeket, bizonytalan időközönként, mivel most év vége felé elég sokat kell tanulni a vizsgákra. Hope you'll like it. xx  P.s.: a blog címe Photographs about us.


Prologue

Egy jótékonysági rendezvény sokak életét megváltoztathatja. Még azokét is, akik éppen azért vesznek részt rajta, hogy másokon segítsenek. A csillogás, az elegancia aznap mindenkit a londoni Sunfields Hotel-be vonzott. Szánalmas, hogy mennyire próbálkoznak jó színben feltüntetni ezt az egész parádét. Egy pillanatra sikerült elhinnem, hogy tényleg a beteg gyerekekért teszik, de amint megjelentek a szervezők, a különböző tévécsatornák közvetítői, egyre inkább elkapott a hányinger. Igazából tökéletes munkát végeztek. A média előtt bámulatosan eljátszották a szerepüket, együtt éreztek, buzdították a nézőket és az odalátogatókat az adományozásra. A befolyt összeget valóban a kórházak számlájára utalták, és én csak ezért vagyok itt. Őket nem érdekli más, csak hogy fényesítsék a hírnevüket. Ez az egész hercehurca csak arra volt jó, hogy támogatókat szerezzenek, hogy kihasználják a tudatlan emberek hiszékenységét. Undorító. Nem vagyok rosszindulatú, de ez már a képmutatás teteje. Gondolom, feltettétek már magatokban a kérdést, hogy akkor mit is keresek itt? Vagy ki vagyok én? Lorie-Anne Taylor, pályakezdő, de sikeres természetfotós, akit jelen pillanatban több millióan képesek lennének megölni. Származásom szerint félig magyar vagyok, tulajdonképpen az eddigi életemet ott töltöttem, viszont a lehetőségek jobbnak ígérkeztek külföldön. Ez be is jött, hamar felfigyeltek rám és ajánlatot is kaptam, hogy kiállíthatom a képeimet a ’Just Breathe’ nevezetű jótékonysági fesztiválon, amit egy múltbéli eseményre tekintettel azonnal el is fogadtam. Itt kezdtek bonyolódni a dolgok…de ne szaladjunk annyira előre. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése